pondelok 25. júla 2011

Pripomienka: Tokyo volá!



Ak ste náhodou prehliadli môj príspevok o Tokyo Quilt Festivale 2012, tak pripomínam, že bloky na spoločné quilty je potrebné poslať už onedlho. Odporúčaný termín zaslania obálok je začiatkom augusta 2011. Témou sú štvorce a trojuholníky, veľkosť bloku je cca 21 x 21 centimetrov a podrobnejšie informácie nájdete TU.

Ja som si dlho lámala hlavu nad tým, čo by som tak ušila, hľadala som kubistické obrázky na internete, kreslila vlastné návrhy, až ma včera konečne osvietilo! Predlohu som mala už pár týždňov pred očami a bude to tak jednoduché, že si trúfam nechať si to na poslednú chvíľu. Samozrejme, že vám ešte neprezradím, čo to bude, ale akonáhle došijem, nafotím a ukážem vám :o)

Stále platí moja ponuka na spoločné zaslanie blokov! Posielať to budem prvý augustový týždeň, predtým ako odcestujem na dovolenku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin