štvrtok 28. júla 2011

Prekvapenia a odhalenia

Balíčky s látkami postupne prichádzajú a takmer v každom z nich ma čaká malé prekvapenie. Niekedy sú to prekvapenia príjemné, inokedy menej. 

Prvý balíček prišiel od Kokka. Vyzeralo to asi takto (škoda, že nevidíte aj mňa, strašne som sa tešila):



Prvé prekvapenie, ktoré ma v ňom čakalo: nie všetky látky sú zo 100% bavlny. Matriošky, Farma a Vtáčiky sú z mixu bavlny a ľanu:




A hneď druhé prekvapenie: Hnedé písmenká nevyrobila priamo značka Kokka, ale Cosmo. Kvalitou rovnaká ako tie predchádzajúce, keby to tam nebolo napísané, tak to nezistím.


Druhý balík prišiel z Art Gallery. Ak vás niekedy zaujímalo, ako vyzerá 360 yardov látky, tak sledujte:


V tomto balíku boli tiež dve prekvapenia. A ako to už býva, jedno bolo príjemné, druhé menej. To príjemné spočívalo v tom, že látky, ktoré som predtým naživo nevidela, sú ešte krajšie, ako som očakávala. To menej príjemné bolo o tom, že na sklade už nemali také množstvo látok, ako som objednávala, tak mi poslali z piatich vzorov o 4 metre menej. V konečnom dôsledku by to mohlo byť aj pozitívum, lebo budem môcť skôr objednať novú kolekciu :o)

Tretí balík ma ešte čaká na colnici, ale aj tak už môžem urobiť jedno odhalenie: látky, ktoré som objednala, nie sú od spoločnosti Yuwa, ale od Kei. V pôvodnom príspevku o ich látkach som uviedla, že Yuwa jednou zo značiek Kei. To bola informácia, ktorú som našla na internete, ale pre istotu som sa spýtala priamo v Yuwa, veľmi milej Hisako, s ktorou komunikujem. 
Sama priznala, že vzťah medzi týmito značkami nie je takmer nikomu jasný a bola rada, že mi to môže vysvetliť.
Tak vám v celoslovenskej premiére odhaľujem veľké tajomstvo: Yuwa a Kei sú bratranci! :o)
Sú to samostatné spoločnosti s vlastným dizajnom a vlastnou výrobou. Kei svoje látky neexportuje do zahraničia samostatne, pretože nemajú nikoho, kto hovorí po anglicky. Export za nich rieši Yuwa a vlastne aj na všetkých výstavách a veľtrhoch majú spoločné stránky. Nejde o žiadnu charitu, ale o príbuzenský vzťah majiteľov týchto firiem. Tadá, tajomstvo odhalené. A znovu tu vidím jedno pozitívum: už viem, o ktorú značku v budúcnosti rozšírim svoj sortiment.


1 komentár:

LinkWithin