streda 13. júla 2011

Do tretice všetko japonské

Tretí balíček, ktorý onedlho vyrazí na cestu, pochádza od  japonskej spoločnosti


Jej látky sú asi známejšie pod názvom YUWA. V jednotlivých kolekciách sa nachádzajú látky z čistej bavlny, ľanu, aj ich mixu. Kei Fabric sa môže pochváliť tým, že vyrába látky aj pre iné skvelé americké značky, ako sú Alexander Henry Fabrics, Michael Miller, Robert Kaufman, Moda, Benartex či Windham. Navrhujú pre nich aj viacerí poprední japonskí dizajnéri ako Suzuko Koseki, Megumi Sakakibara a Chico Hayasaki.

Látky, ktoré som pre vás vybrala, sú tiež zo 100% bavlny a na rozdiel od látok Kokka sú na dotyk veľmi jemné. Aby som vás nepomýlila, látky od Kokka sú tiež príjemné na dotyk, ale je to taká hrubšia bavlna, kým od Yuwa sú tenučké. Okrem tých šedo-fialových kvetiniek, tie sú trochu hrubšie.



Farby vyzerajú naživo ešte lepšie:






Ja osobne som zamilovaná do mašličiek.
A čo vy? (toto nie je rečnícka otázka, budem rada, ak mi to napíšete pod príspevok)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin